Posty

Cherry Jubilee & Vintage Boutique

By 18:02

Cześć wszystkim :)

Dziś chcę wam pokazać zestawienie dwóch kolorów lakierów do paznokci, już nie chodzi o samą markę a o piękne kolory i pewnie w nie jednej drogerii znaleźlibyście odpowiedniki ich.

Jakby ktoś chciał się skusić, na lakiery z katalogu lub ze strony, nazwy tych lakierów znajdziecie w tytule a ich cena to 13,99 - starczają one na bardzo długo bo mam już je rok ( zapomniane leżały w pudełku i czekały na kolejną zimę ) i nadal mogę nimi bez problemu malować!








 



 Piękna świąteczna świeczka o równie pięknym zapachu, która znajduje się na 1 zdjęciu to mój nowy zakup, ja ją kupiłam w drogerii Jawa, a wczoraj ją widziałam w Biedronce :) cena to około 9 zł. Zapewne w sklepach z produktami tej firmy również znajdziecie. Gdy zamkne pokój i wejdę po dłuższej chwili to zapach jest bardzo intensywny :) 

Pozdrawiam!!

Zobacz również

3 komentarze

  1. śliczne kolory <3

    ________________________________________
    klasyka w studiu ,
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy blog! w wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? jeśli tak, daj znać u mnie ;-)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki.Masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny!
Na zadane pytania mogę odpisać u siebie na blogu :)

Na pewno wejdę do Was na bloga w wolnej chwili :)
Pozdrawiam :*